Gazel 10 aylık bebegim ve daha yeni emekliyor.
Gerçekten her bebek farklı bunu çevremdeki arkadaşlarımın bebeklerini gördükçe anladım. Yoksa ben de çok endişeleniyordum. Şuan sıpayı durduramıyoruz ama aslında çok üşengeç bir bebek. Ne zaman yürür onu bile tahmin edemiyorum.
Arkadaşımın bebeği de çok geç döndü, belki 8 aylık falandı.. Yani gerçekten endişe etmeyin. Bazı bebekler rahatına çok düşkün. Yardım almayı daha çok seviyorlar.