Bebeğim 3 aylıkken koronavirus oldum. Sütüm kesildi o ara. Bebeğimin düzensiz beslenmeden poposunda çatlak oluştu. Şu an 6 aylık. O gün bugündür kakasını bir defa kendisi yapıyorsa 2-3 defa duphalacla yaptırmak zorunda kalıyorum. 2 defa da duphalac vermeyeyim de kendisi yapsın dedim. Lavman yapmak zorunda kaldık. Zeytinyağı, kuru kayısı filan pek faydalı olmadı. Gittiğimiz doktor da duphalac zararsız verebilirsiniz dedi. Vermek istemiyorum artık. Benim gibi böyle bir durum yaşayan oldu mu? Eşim de rahat, sürekli tartışır oldum bu sebepten dolayı.