Eğer güzel bağlarsan Sleepy sızdırmıyor ama emiciliği bir Prima değil ıslaklık kalıyor maalesef. Bebeğin bezi biraz doluysa ve cıvık bir kaka yaptıysa her bez taşırıyor zaten. Gündüzleri sık değiştiriyoruz bu yüzden Sleepy kullanıyorum gece de Prima premium care tüm gece 1 Prima yani