Tugba06 ateşi çıkmadan neden veriyorsunuz ki ? Ayrıca çıkması da kötü birsey değil ki ? Bu hemşire neye göre ver diyor anlamıyorum elimden geldikçe bebeğime ilac vermem zor durumlarda verilir , doktorlar zaten söylüyor bunu sizde korkmayın bizde 2. Ay aşısı sadece uyu yaptı 4. Ay aşısı ateş yaptı biraz calpol bile vermedim takıp ettim üstünü inceltim sabah düzeldi zaten