Merhaba kızlar moralim çok bozuk doktordan geliyorum 7 aylik bebegim var sezeryan ve 11 haftalik hamileyim yeni gittim doktora randevu almak zor doktor riskli gebelik dedi şuan hersey normal dedi ama üniversite Farabi hastaneye sevk etti kötü mü anlamadım benim gibi olan var mı acaba canım çok sıkkın 😔