Ahsenimveben 15 ay olacaz kizim arada pisik oluyor memnun kalıp uygun fiyat dediginiz ürün var mi anneler? Int den.sipariş edecegim oda olur
Selin_C Ahsenimveben Popolin çok memnunum kızım 11 aylık daha hiç pişik olmadı şükür hafif kızarsa bile anında iyileştiriyor tavsiye ederim 🌸
iki_prens_annesi Yesil kutulu arko krem hem uygun hemde aninda geciriyo bn iki oglumu onunla buyuttm cnm tawsiye drm
Yusuf53 Ahsenimveben Bana doktor sudocrem önermişti. 80 li bişe vermiştim kutusuna ama Tek kat sürüldüğü için baya gidiyor. Etkili