Banu- Merhabalar, kızım 8 ay buçuk ayı geçti. Organik ürünler satan güvendiğim bir yerden tuzsuz domates salçası aldım. Yemeklerine kullanabilir miyim? Kullanan var mı? Ya da kapya biberden kendim biner salçası mı yapayım? Teşekkürler.
Sedaates16 Banu- Benim oğluma o dönemde domates salçası veya domatesli şeyler alerji yapmıştı önce bir deneyin derim ben
Fasulye12 Banu- ben aşçı anneden almıştım . Tadı da gerçekten evde yapılanlar gibiydi . Ama sonra Kargo ücreti zamlandı almayı bıraktım
Banu- Fasulye12 ben organik gurmemden aldım henüz taşına bakmadım. Ama bütün el gıda ürünlerini ordan alıyorum.