Ummus-kaan Elifhfsa 2 ay 22 günlüğüz 1 haftadır aynı şeyleri yaşıyoruz çok ağlıyor emmek istemiyor zorlamıyorum biberonda vermiyorum
doganursezmag Elifhfsa evet biz de 2 ay 20 günlüğüz memeye yattığı an ağlıyordu bende çareyi yatarak emzirme de buldum. Önce emziğini veriyorum onu emiyo çekiyorum direk memeyi veriyorum öyle öyle geçti
Sumeyye4 Bızımkıde 2 aylk ve kafasını ıtelıyo bnde zorla emzıyorm bazn emmk ısyrmıyo bu aylarda oluyıms bebklerde duymstm snra gecıyomus
Mtsz4334 2 ay 4 günlüğüz ara ara oluyor sebebini anlayamadım gitti memeyi verince ağlama krizlerine giriyor acaba gaz sancısıyla ilişkilimi diye düşünüyorum 🤔
Arinim21 Arkadaşlar ayni şeyi ben yaşadım bebeğim memeye gelince çığlık çıglıga emmek istemiyordu en son kaka tahlilinde inek sütü alerjisi çıktı alerjiden dolayı karnı gaz doluyormuş sindiremiyormuş
Elifhfsa doganursezmag emzik.emmiyor ki blmyorum napcam gece uyurken emziriyom gündüz çık sknti cekiyom
Ummus-kaan Elifhfsa sakinleştirip koyuyorum bi kere 5-10 dk sonra tekrar deniyorum bugün yeni bişey keşfettik zıplayarak emiyor ben zıplıyorum o emiyor
Elifhfsa yigitbebek ins ins ya insan çok zorlaniyir ağlıyor ama derdini blmm yorsun çok. Tuhaf şeyler napcagimi blmyom bazen