Oğlum 21 aylık konuşması güzel iyi gidiyo duyduğu her şeyi söylüyo cümle kuruyor ama takıldığım bi nokta var. Kendinden bahsederken ben diyemiyor henüz mesela bi yere mi oturmak istiyor ben oturayım demiyor da Ali otursun diyor. Geldim ben yemek yedim ben filan diyo bi yere gitse anne sen de gel diyebiliyor. Bir de bu kim denilince annem demiyor da anne diyor. Sizinkiler de durum nasıl merak ettim