Aayyssnnrr Arkadaşlar 39 günlük bebeğim var gogus uclarm çatlak emzirirken çok acı çekiyorum Gogus kalkanı almadm bu silikon gogus uçlari koruyucusu vsr onlardan kullanıp bu yaraları iyilesenler var mi
Haver_saim1 Aayyssnnrr garmaston pomat diye bir krem var canım çok etkili 2 gün kullan geçiyor emririrken de kullanabilirsin denemediysen dene istersen ben ilk emzirmemden beri kullandım hiç yara olmadı 1 ay 20 günlük benimde
Kuzumveben Aayyssnnrr memelyn https://mirilac.com.tr/urunlerimiz/memelyn/ mutlaka bak kapak ama kremsi yapida benim gogus ucu yaralarim bununla gecti
Begum27 Aayyssnnrr benimde çok yara olmuştu ağlayarak emziriyordum. Philips in slikon göğüs koruyucusu var onunla 1 günde iyileşti. Ama 1 gün boyuncada sütü mü sağıp vermiştim. 2.gün de 1 sağdım 1 emzirdim 3 gün direkt emzirmeye geçmiştim. Bide aynı zamanda lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyordum. Geçmiş olsun
Aayyssnnrr Hepinize teşekkür ederim çok fena bisey bu acı olması böyle olunca bebegimide emziremiyirum canimin acisina emziresim de gelmiyor sagip veriyodm sagmakta çözüm değil sıkıcı zor oluyo silikon uçla emziriyorum şimdi tekrar `