Eymennnnnnn55 Kızlar çok yoruldum bebeğim 2 aylık, bebeğim gece gündüz kucağımda, geceleri bile karnıma koyup öyle uyuyorum, ne yapabilirim , denemediğim şey kalmadı kundak, sırtüstü, yüzüstü, beşik , yatak, sallanan ana kucağı.. fakat hiç biri fayda etmiyor😢😢
Divayorgun Eymennnnnnn55 evde takılan sling tarzı seylerden al en iyisi. En azından yemeğini rahat yaparsın
Omusboy 4.-5. Ay civari biraktirabildim bende o sekilde uyuduk hep. Kolikse iyi geliyordur oyle uyumak