Tospigim21 Arkadaşlar merhaba aranızda bebeğine tetagil toz kullanan varmı kaç aylıkken kullanmaya basladiniz
kaganege Dis cikarma döneminde aşırı dişlerinin kaşındığı huzursuz donemdd başladık 8 aylikti hâlâ dişleriniz tamamlanması cok zorlandığını zamanlarda kullaniyoruz
Tospigim21 kaganege kaç aydan itibaren kullaniliyo acaba benim bebeğimde 4 ay 15 günlük dişleri çok kaşınıyor ağlıyor