demetdemircioglu aynı bizimkiler 😀 ilk kızım çok akıllı rahat bir bebekti, 15 aylıkken isteyerek hamile kaldım. Bir de eşimle “bebek bakmak bu kadar kolaysa ikinciyi de yapalım” demiştik 😂 ikinci bizi duvara toslattı, hayatı yeniden sorguladık, bu bebekse ilki neydi 😂😂
şimdi biri 33 aylık diğeri 9 aylık, küçük mahvediyor bizi. Büyük inanılmaz akıllı 🧿