Saykoogg benim kızımın kilo alımı normal değerlerde, aylık ort 800 gr civarı alıyor, bugün 8 aylık oldu ve sadece emziriyorum. Ek gıda başladık ama henüz çok alışamadı, şu an sadece alıştırmak için veriyorum. Göğüslerim 2.ayda yumuşadı, öncesinde tshrtüm sütten ıslanırdı, göğsüm yumuşayınca o da kesildi, 1 ay kadar meme mama yaptık, kızım kabız oldu diye bıraktım, sadece emzirdim. Bazen pompayla süt sağdığımda 30 cc bile gelmiyor ama bebeğimi tek göğüs emziriyorum. Makine olan sütü çekmiyor. Hiç kafanıza takmayın. Süt sağıp saklamak gibi bir zorunluluğunuz yoksa bol bol emzirin