gulse_uyak bizim yere yapısık hıc bır zararını gormedım aksıne duser derdım olmuyor sabah uyanınca kendı emekleyerek cıkabılıyor . Oyun oynarken kendı gırebılıyor ıcıne . Hatta yanında babası yada ben bıle yatabılıyorum . Ben besık hıc kullanmadım iyi ki de montessorı kullanıyorum dıyorum . Sıkılınca yatagından cıkıp oyuncaklarıyla oynayabılıyor odasında duser korkum olmuyor tavsıye ederım .1 senedır kullanıyorum bu arada ☺️☺️