Beyza13345 Kızlar ya bebelac ar kullanıyorduk bugün bebelac gold kullandım fakat yarim saat geçmeden çıkardı sizce bu mamayi sevmedi mi oluyor dokundu mu acaba ne yapıyım kızlar ?
balsevdigim Beyza13345 canım ar mama reflü maması oluyor ya daha katı kıvamlı, eğer normal bebelac gold aldıysanız ve kusması oluyorsa içine bebelac thickener diye kıvam artırıcı var mamayı ar mamaya çeviriyor onu ekleyebilirsiniz içine
balsevdigim Beyza13345 evet yarıyor ar mama kullandım daha sonra normal manaya geçtim kusması devam edince doktor verdi canım