5 ayda tadımlara ve ek gıdaya başlayacağım için kabızlıgı geçirecek herhangi bir ek gıda fikrine dahi açığım. Ne yapabilirim bu kızın kabızlıgı beni benden alıyor piyasada ne kadar mama varsa denedik en iyisi evolvia geldi o bile tam düzeltmedi gibi. En son belki iyi gelir diye bebelac gold aldım daha beter oldu. herkesin memnun olduğu bebelac gold bile bizim kızı kabız yaptı. Şuan evolviada kaldım mama olarak ama artık canım çıktı kızımın kakası topak topak ve kendisi de rahatsız haliyle. Bana bir şeyler söyleyin. Her gün zeytinyağı veriyorum. Onu söylemeyin boşuna 😅 kayısı püresi vercem hero baby 4+ ay kayısı püresi var kavanoz mama ondan aldım. İyi gelir mi acaba… napayımmmmm ! Helpppp