Busemertt bireylul eşiniz sabırlıysa onunla pratik yapın biraz. Bana eşim öğretti araba kullanmayı başkasından asla öğrenemezdim. Yaptığım saçma salak hatalar vs aramızda sır başkasının yanında yapsam kötü hissederdim 😂 herkes mükemmel mi kullanıyor arabayı siz niye kullanamayasınız?
AgentMom bireylul önce ıssız yerlerde eşinle dene. Parkı falan da iyice oturt. Yavaş yavaş da trafiğe çıkarsın. Bir yerden başla sonradan zor oluyor.
Rikaa bireylul benim ehliyetim otomatik ehliyeti, manuel kullanamam yani kullanmam da. Direk otomatikle baslayin manuel istanbuldaysaniz yeni basliyorsaniz tehlikeli olur. Kimse kimseye yol vermiyor beklemiyor ustunden geciyorlar
JackDaniels bireylul Bence kesinlikle bi şans verin kendinize. Korkulacakta bi şey yok önceleri bebişsiz çıkın tek başınıza sonra bebişinizle çıkarsınız🙏🏻