alptoyyy Liseyi çok şükür bitirdim . Üniversite Kayıt yaptırıcam ama hiç bir bilgim yok ben çocuk gelişimi okumak istiyorum var mı okuyan açıktan zor mu nasıl dersler neler oluyor yardımcı olur musunuz?