Biz 1 hafta öncesi covid geçirdik ..ilk eşim karın agrısı ateş ve boğaz agrısı , öksürük şeklinde nüksetti daha sonra aynı grip gibi başladı ..
6 aylık oğlum boğaz agrısı, sesi kısıldı halsizlikte öksürükte vardı temaslı yazmışlardı hastaneye götürdüğümde covid bölümüne yönlendirdiler test yaptılar sonuç pozitifti ..bizde ateş olmadı Öksürük biraz uzun sürdü geçmesi .. .
Arayan doktor omicron boğaza yerleşiyormuş ateş düşürücü verin dedi ateşi plazada olmada dedi bende 4 saat arayla verdim gece yatarken dolven verdim öksürük şurubu almıştık buhar temizleyici ile odanın nemini sağladım 3 güne iyileşti …
grip diye önemsemezlik yapmayın covid olma ihtimali yükseliyor ..