Caglamm Bahardda bebeğim 7 aylıkken işe başlayacağım ve üzülüyorum düşündükçe gözlerim doluyor nasıl bırakıcam nasıl işe gidicem bilmiyorum. 😭😭
Masal_m Bahardda hayat şartları maalesef çalışmak zorunda olunca daha da zor oluyordur mutlaka, ama kendinizi üzüp yıpratmayın eve geldiğiniz zamanları kaliteli geçirmeye çalışırsınız bol bol sarılıp öpersiniz.