DiDoCe Ya valla ben toptan alışveriş yaptım kuponsuz. 12 parça ürün iade ettim sadece. Altı olan üstü bol, üstü olan altı bol. Ya da dar. Ya küçücük ya da çuval gibi. İncecik atlet gibi üstler yapmışlar iki yıkamaya ağzı yüzü kayar. Şort aldım yazlık takım üstü ipince atlet gibi içi görünüyor neredeyse. Altında ki şort kalın sanki böyle sonbaharlik bir şort ve kocaman. Yani aşırı saçmalamış. 🤦🏻♀️
Bir pijama takımı aldım kafa yeri Dap dar kumaş semsert. Tabi aldığım 4-5 takım 4 tişört şortlar da vardı onlarin kalitesi çok çok iyi. Ama diğerleri berbat olmuştu. Şimdi bakıyorum. 35 liraya aldığım takıma 110 lira fiyat vermiş.
25 liraya aldığım mayo şimdi 100 olmuş. Bu ne saçma fiyatlandırma. 🤦🏻♀️ İyiki erken almışım ama eğer kaliteyi düşürüp ucuz vereceklerdir kalsın. Fiyat yükseltip kalitesini korusun. Bu seneye kadar yaz kış hem lcw giydirdim. Çok memnunum 60 derecede bile yıkadım hiç birine bir şey olmadı.
Taş gibiler.