Bebeğim 3 aylık. Bir aptallık yapıp 1,5 ay önce arkadaşa pompa markası sorduğunda o an süt sağarken dolu pompayı atmıştım. Ertesi gün sütüm şak diye gitti birdahada gelmedi. Her söyleleneni yedim çayları içtim bana mısın demedi. Bu da yetmezmiş gibi bebeğim 2 haftadır parmağını emmeye başladı ve memeyi emziği bir anda istemedi. Emzik almadığı için uykuyada geçemiyor. Emzirirsen süt gelir diyorlar emziremiyorum ki gelsin🤷🏼♀️ Artık çok yoruldum kendimi bırakmak istemiyorum ama çare bulamıyorum 😭