Kızlar oğlum 10 Ağustos doğumlu gündüzleri uykusu güzel yani iki kere filan uyuyor gündüz iki iki buçuk saat kadar uyuyor ama gece uykusuna geçmesi çok zor oluyor ve hep meme istiyor gece vermeyince ağlıyor gece zorluyor yani beni 😕emekliyor istediği her yere gidiyor koltukta sıralıyor baba dede mama meme diyor gel ve alkış yapıyor çak yapıyor 8 tane dişi var 10.300kg ama sinirli sanırım istemediği bişeye bağırıyor kızgın kızgın 😅 evet geçen sene uykular sıcaktan haramdı şimdide bebişlerden canları sağolsun ❤️🥰