Erenefes Hanımlar çocuk odasına aldığınız halıdan memnun musunuz? Kaymaz tabanlar çok mu ince duruyor çok kararsız kaldım bana yardımcı olurmusunuz memnun kaldığınız marka tavsiyeside bekliyorum
Esila15 Erenefes instababyrooms adlı instagram hesabından aldım . Hem perdeyi hemde halıyı . Memnun kaldım . Halı ince ama yumuşacık .
Mommysharkdoodoodoodoo Ben halıyı trendyoldan perdeyi Hepsiburadadan aldım ikisinden de memnunum. Halı kaymaz taban. Makineye attım kaç kere ne rengi soldu ne de altı zarar gördü.
Mommysharkdoodoodoodoo Alvindmrkl 2 yıl geçti üstünden aynı fiyatta olduğunu sanmıyorum bi bakayım hemen yazacağım
Alvindmrkl Mommysharkdoodoodoodoo hee anladım aynen asla aynı değildir fiyat şu an her gün artıyor malesef 😞 bende düz aldım da her yere takılıyor ya hafif bir perde sinir oluyorum
Mommysharkdoodoodoodoo Ben cici tasarım satıcısından almışım perdeyi zürafa ve maymun var üstünde 249 TL yazıyor şu an fiyatı
Mommysharkdoodoodoodoo Halıyı da Trendyol colizon satıcısından almışım 285e 180*280 olan şu an 750 TL onun linki de bu https://ty.gl/uacjolv94z