Agg0207 Kızlar bebegime ilk günden beri molfix kullanıyorum başka hiçbir bezi denemedim ama canbebeyi denemek istiyorm çok öneren oldu etrafımda siz denediniz mi hangisi daha iyi sizce
Salmanc Agg0207 bende ilk gündem beri molfix kullandım sonra can bebe aldım paketi yarılayamadık bile pişik yaptı
Halosmom Agg0207 ben de ilk gündem beri molfix kullanıyorum çok memnunum. Sleepy de öneren çok oldu. Size tavsiyem bez markasını sık değiştirmeyin pişiğe sebep oluyor birtanede kalın devam edin sevgiler
Narcicegiiii Agg0207 ben de uzun süre canbebe kullandım burdaki bi yorumda görüp denemiştim oldukça ince ve pişik sızdırma yaşamadık hiç memnunum molfx de güzel çok bi fark göremedim ben ama bebekten bebeğe değişiyor küçük bi paket deneyin isterseniz
Oozzee Itsybitsyspider soft pure yenidoğan dönemi için sadece di mi? Benim oğlum büyüdüğü için yeşilden kullanıyorum mecburen, 4 numarasını.
Hilalelizan Agg0207 ben şuan kullanıyorum inanılmaz sızma yapıyo ben hiç memnun değilim molfixte aynı sekilde bimin bezi hepsini tek geçer bütün bezleri denedim tek iyi farkları fiyatları
2prensesannesii Agg0207 molfix evy baby sleepy bu bezler bize cok iyi geldi gecen esim ismine dikkat etmeden sleepy sanip can bebe almış hiç memnun kalmadim. Sürekli bez degistiriyorum çünkü sivi emmesi ve koku hapsetmesi diger bezlere göre daha az begenmedim.
Durununannesi11 Agg0207 ben molfix kullanıyorum çok memenunum yengemde pirima kullanıyodu pahalı diye can bebe almış çoçuğun poposu kıpkırmızı olmuş benim tavsiyemle oda molfixe geçti hiç sorun yaşmadı
AysenurDefne Agg0207 molfix denemedim ama bebeğime yaklaşık 8 aydır canbebe kullanıyorum. Çok memnunum, pişik, sızdırma veya başka bir sorunla karşılaşmadım, 5 numaraya geçtik.
Sln1010 Agg0207 daha yeni aldım canbebe deneme amaçlı bildiğin poşet gibi çocuğumu pisik ve alerji yaptı kullanmadık
Egesem Agg0207 ben her bezi denedim pişik bebeğin yapısıyla ve önleyici kremleri iyi kullanmayla alakalı oğluma hiç bir bez pişik yapmadı.. canbebeden memnun kaldım şimdi dönüşümlü Bi minies Bi canbebe kullanıyorum ama canbebe daha geniş daha rahat gibi👍🌺
Deletedmom0210 A101 in bezi olan Sofia aynı prima gibi molfix le başladım slepy hediye geldi onu henüz denemedim büyük olduğu için 101 den Sofia almıştım şuan aşırı memnunum slepy den sonra fikrim değişmezse böyle devam ederim hem de hesaplı canım insan acımıyor bile sık sık değiştiriyorum altını düzenli olarakta bepanthol kullanıyorum hiç pişigimiz olmadı çok şükür 🌹Bu arada Sofia kremli bi bez kokusu çok güzel yumuşacık ve incecik asla rahatsız etmiyor ❤️