Kızlar evlenme teklifim sevgililer gününde olmuştu neyse evlendik ilk sene ki sevgililer gününde hamileydim çok ağrılı zorlu bir gundeydim birşey yapamadık kutlama olmadı,sonraki sene korona vardı dışarı çıkamadık bir şey de almadık evdeydim yemek yaptık birlikte ama hiç hevesimi alamadim bu sene musaitim ama pazartesiye geliyo bende hafta sonu kutlamayı düşünüyorum sizce ne yapsam sanki ilk kutlama gibi düşünün.