Gulcee12 2 ay 9 günlük bebegim var fakat hani bnei görünce ne bi gülme ne bi heyecanlanma öyle bakıyor bana acaba normal mi :((
anneleri-bisalin Gulcee12 iki hafta içinde onla konuştuğunuzda güler bol bol 20 cm lik Mesafeden konuşun bebeğinizle güzel şeyler söyleyin tepki vermeye başlayacak çok normal daha küçük sadece kokunuzu ve sesinizi tanır daha
_eay_ 2 aylık bı bebekten bahsediyorsunuz :( bebekler 4. Aya kadar anne karnında gibi hissederler dış dünyaya tam olarak açık değiller.. ufak agulama ve gülme dışında ne bekliyorsunuz anlamadım
Gulcee12 _eay_ soruyorum arkadaşlarıma bizi görünce gülüyor filan ellerini hareket ettiriyor hani tanıyor demek istiyor benim bebegimde sabahları pist psit deyince güler günde 1 kez bide çok konuşursan agu gibi değişik şeyler çıkarir
demirkof 52moomm Bana sormadımoz ama ☺️Gözle takibe bizim doktorumuz 3. ay kontrolünde bakmıştı. Hiç mi takip etmiyor ? Yatay eksende takip etmesi gerekir henüz
Gulcee12 anneleri-bisalin bi hareket yapıyorum alıştı ona agzimi acip aa diyince oda agzini acip gülümsüyor tek bu günde 1 defa filan anca yani bazende hiç
anneleri-bisalin Gulcee12 ilk ogrendigi şeyler taklit etmek o yüzden onun yaptığı çıkardığı sesleri sizde çıkarırsanız devamlı yapmaya başlar çok zevkli olacak azıcık sabır 🤗
52moomm demirkof cevap vermeniz büyük incelik öncelikle teşekkür ederim. Hayır yok takip hiç ve 2 ay iki günlüğüz henüz
Mjd1 Gulcee12 2 aylık daha o bebek ya :) buradakilerin çok farklı bir kafa yapısı var ne bekliyorsunuz ne ? Hicbirsey bilmiyorsanız açın bir okuyun araştırın
52moomm Mjd1 araştırınca yazıyor yazıyor zaten yok 6 haftalık göz takibi yapmalı yok efendim 2 aylık gülmeli falan gibi
Zey-yus50 Gulcee12 3 ayına kadar hatta dört ayına kadar bilinçli olmuyolar sadece sizin kokunuzu hiseder
Zey-yus50 Gulcee12 normal normal bunlar iyi günlerin canım valla benimki dokuz aylık odadan çıkınca ağlamaya başlıyo WC bile zor gidiyorum 😃