Kizlar jac gündür yazıyorum bezi bıraktık hersey güzel gidiyor ama kaka yapmadı ve dun geceden beri karın ağrısı yaşıyor sabah ciglik çığlığa ağlayarak kalkti karnım ağrıyor diyor çok az lahma yada fitil versem fayda gorurmuyum. Zeytinyağı daha önceden kabızlık çektiğinde verilen şurup poposunu uyarma vs ise yaramadı suan sustu ama yarı saatte bir çığlık atıyor