Smyra30 içiniz rahat olsun bizim birde gece oldu doktor akrabımızı aradık su belitrler varmı dedi yok dedim uyutmaym mi dedim uykusuda vardı uyumak istyrdu onlar yoksa uyut demişti çok şükür ki hiç bişe olmadı sizede olmaz ama çok dikkatli olun tehlikeli zamanlar