Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var çok hapşırıyor öksürüyor dün doktora götürdük az bişe üşütmüş dedi antibiyotik başlamaya gerek yok dedi ama galiba artıyor hastalığı boyna hapşırıyor öksürüyor ateşi çıkıyor calpol veriyorum düşüyor napabilirim nasıl iyileştirebilirim???