ikizlerim 14 aylık uyurken emzikle uyuyorlardı emziği bıraktık ve evet uykuya geçiyoruz çok ağlıyorlar ama yataklarından almıyorum sıvazlıyorum sırtlarını pış pış yapıyorum ama ağlayarak uyanıyorlar tekrar 45 dk sonra(gündüz uykusu). Tek uykuya geçtik. Sabah 6-7 arası uyanış gündüz uykusu 11-11 buçuk arası akşamda 7 de uyuyorlar. Sizce bu şekilde devam etmeli miyim gerçekten bazen ağlamaları çok yıpratıyor hepimizi