Oğlum 20 aylıkken kızımı aldım kucağıma elbette zor aman çok kolay diyemem ama öyle tahmin ettiğim kadar da zor değil yani birincisi daha tecrübeli olduğun için herşeyi kolay hallediyorsun ikincisini uykusuzluğa alıştın için zorlanmıyorsun yenidoğan döneminde minik yavru genelde çok uyuduğu için büyükle bu süreçte daha çok vakit geçirip kardeşine alışmasını sağlıyorsunuz ikisininde aynı anda hasta olmadığı sürece aşırı bir zorluğu yok açıkçası şuan biri 28 biri 8 aylık yavaştan beraber oynamaya başladılar günler geçip gidiyor hiç sıkmayın kendinizi bence