Elifelizemre Merhaba arkadaşlar işe baslıcam 2hafta sonra bebegime sagdıgım sütleri vermeye baslıyayım dedim biberonu almıyor kusucak gibi oluyor emziğide bıraktı 1ay önce basına gelen varmı napmak lazım 😏