Uze2021 Kızlar bu makineyi kullananlar var mı? ek gıdaya geçeceğiz yavaştan kullanıp memnun kalanlar yorum yazasbilir mi? birde hangi süt ve mayayı kullanıyorsunuz ? yapım aşamasını yazarsanız sevinirim 🥰
Pembebeyzmavi Uze2021 ben aldım kullandım çokta memnun kaldım ama benim aldığımda 150 lira falandı daha pahalı olsa almazdım yoğurdunu kendin yapabiliyosun çünkü