5 aylık oğlum, doğduğundan beri uykucu diyoruz çok şükür gece uykusunu biliyor doğduğundan beri 7 8 gibi uykusu gelir uyur bidaha 1 2 saatte bi emmeye kalkar uyumaya devam eder. Sabah 6 7 gibi ayaktayız.
Sonra 9 gibi bidaha uyur ondan sonra nerdeyse 1 1.5 saatte bi tekrar uyumak istiyor. 40ar dakika uyuyor yine yine… Bugün bende uyumak istedim 11e kadar yatakta yuvarlana yuvarlana uyuduk arada kalktı emdi tekrar uyudu falan. Şimdi saat 12 yine uykusu geldi nasıl huysuzlanıyor. Oyuncaklara koyuyorum yok oyalamaya çalışıyorum yok kucağıma aldım kafasını koydu kapattı gözlerini uyudu(kucağımda pışpışla uyutuyorum). Bu şekilde günde 4 5 bazen 6 uyku yapıyor hala. Doktora söyledim senin bebeğimde kısa kısa çok uyuyan bir bebek demekki yapacak bir şey yok dedi ama ne bi adam akıllı kahvaltı yapılıyor ne yemek ne temizlik ne onunla vakit geçirebiliyorum oyun oynayayım falan desek anca yarım saat yani. Şöyle 2 3 uyku yapsa 1 saat falan uyusa en azından 2 soğan doğrayıp bi yemek koysam yani. Gün içinde koştur koştur iş yapıyorum yalap şap yemekler temizlik desen öyle bazen bırakıyorum ağlasın diyorum yani artık yapacak bir şey yok. Elbet uykusu azalır da ne zaman yani benimki gibi olan var mı