asafmomyy Belki hatırlayanınız vardır kızlar BeBegim kaka yapmıyor diyodum doktorumuz bağırsak düzenleyici bir damla yazmıştı çok şükür düzene girdi acaba bıraksam mi damlayı yoksa kullanmaya devam mı etsem
maysa-19 asafmomyy Onun üstünde yaziyormu. açıldıktan 30gun sona atın diye.eger öyle yazıyorsa zaten artık kullanılmaz.
Balpetegii asafmomyy 10 gün kullanmıştık biz toz bi ilaçtı 10 gunden sonra duzene girmemişse tam 21 gune tamamlayabilirsin demişti doktorumuz
Almina2021 asafmomyy ben damla kullanmıştım damla bitince bırakmıştım çünkü sadece emziriyordum doktorum en iyi probiyotik anne sütü zaten bir şişe kullanman yeterli demişti