Mommys-boy 4 ay 12 günlük oğlum var 2.ayindan beri salyasi akmaya başladı her gün geçtikçe daha da şiddetlendi kıyafet değiştirmekten yoruldum artık aynı şeyi yaşayıp çözüm bulan annelere sesleniyorum yardımcı olursanız sevinirim
Znurr Mommys-boy sık sık mama önlüğü takıp değiştirmekten başka çare yok. Kehribar deneyebilirsiniz birde, bizde işe yaradı.
Arasasyaarya Mommys-boy benimki de öyleydi bide üstüne kusuyordu 😂 maalesef biraz zaman alıyor geçmesi
Cancansmom Mommys-boy kiyafet degistirmemek icin bez mama önlüğü takardim,onu degistirirdim. Bir de cenesini sık sık silin. O salyanin bazi bebeklerin cildini tahriş ettiğini okumuştum.
Mommys-boy Cancansmom tahriş sorunumuz yok çok şükür ama salya sel gibi akıyor resmen büyük oğlumda böyle bir sorunumuz yoktu o emzik emmiyordu cevremdekiler emzik emdiği için olur diyorlar öyle mi sizce
Mommys-boy agacsizkoala kehribar kolyeyi birçok kişi tavsiyede bulundu alıp denemek istiyorum ama piyasada o kadar sahtesi var ki insan hangisine güvenip alacağını şaşırıyor
agacsizkoala Mommys-boy ben 2 sene önce ebebek mağazasından almıştım, Instagram sayfalarına güvenmiyorum açıkcası, ebebekteki satıcı da sertifikaları olduğunu söyledi , sonuçta büyük ve kurumsal marka sahte ürün satamaz diye ordan almıştım
asiltonunmommysi Mommys-boy mama önlüğü takacaksın bol bol ben 5 6 tane almıştım doğmadan önce doğdu bi 10lu paket daha aldım. İlk dişimizi çıkarttık bizde aynı 2 aydan beri 5 parmağını ağzına sokup ısırıyordu kaşıyord 4 ay 25 günlükken dişi çıktı
Mommys-boy asiltonunmommysi maşallah çok erken çıkarmış mama önlüğü filan da değiştiriyorum sürekli ama diş yok bence çünkü etlerinde bı şişlik yok