Sevincb benim bebeğimde 2 aylıkken onu yaşadık. Şunu okumuştum kaslarını kullanmayi öğreniyorlarmis ama tam bilemedikleri için amatör oldukları için kabız oluyorlar. Aslidna kabız değil kaslarını kontrol edemiyor. Sonra bir müddet sonra alıştı ıkınmayı ve çıkarmayı öğrendi. O dönem de 10 gün yapmadığı olmuştu. Zeytinyağı icirmistim ertesi gün yapmıştı