alptoyyy anladım öncelikle çok geçmiş olsun. Ağda sonrası sivilce, ya yapılırken steril olunmadığından yada sonrasında siz steril tutmadığınızdan kaynaklı olur. Kıl kökleri açıldığı için bölge de hassas o yüzden mikrobu hemen alır. Normal sivilceden farklılardır hemen geçer, buz kompleksi çok iyi gelir bastırmadan ara ara yapın sonrasında kurulayın kuru tutmanız gerek bir kaç güne geçer. Birde ek olarak doğal aloevera bitkisi bulabilirseniz onu sürün hemen kurutur. Bir daha yaptıracak olursanız hemen sonrasında sabunla yıkayıp kurulamanızı öneririm o zaman sivilce olmaz.