[silindi]
Bebeğim de kusuyor, hoca yemek borusu kapakçığı gelişmediği için kusması çok normal , kilo alımı iyi olduğu sürece sorun yok dedi. Hala kusuyor, Evolvia Ac mamaya devam ediyoruz 😕 Umarım en kısa zamanda bebişlerimiz sağlığına kavuşur. Sizlere de çok geçmiş olsun 😊