Kızlar ben burda çok ağladım çok araştırdım sütüm kesilmişti sonra emzire emzire getirdim sütümü ama çok azdı makineyle sağdığında 10 cc bile çıkmıyodu öncelikle makineyle çocuk çekimi aynı değilmiş makineyle çektiğinizde az gelirse üzülmeyin çünkü göğüslerim süt doluykende çektim yine 10 ccden az çıktı dip not olarak bu burda kalsın sütüm olsun diye her şeyi yedim içtim hatta hassas bi miğdem var miğdemi bozdum artık süt uğruna ama sütüm çok azdı ve çocuğumu doyurmuyodu mama veriyodum sonra kan değerlerime baktırdım bu arada 28 gün önce doğum yaptım kan değerim 8 e düşmüş vitamin eksiklikleri olmuş ilaçlarımı aldım özellikle kan ilacını düzenli kullanmaya başlayınca sütümün kaliteside kendiside artmaya başladı tavsiyem bi değerlerinize baktırın çünkü kan olmayınca vucudunuzda vucud işlev yapamıyo inş yararı olur birilerine çok zor bişey çünkü