1anne1bebekkk merhaba kademeli olarak bıraktırmistim 23 aylıktı 5 aylık hamileydim ve artık beni çok zorluyordu kansız falan kalmıştım bıraktırmaya karar verdim. Günde 5 kez emiyorsa 3 falan düşürdüm ilk sonra yavaş yavaş tek öğüne düşürdüm her istedigide oyun oynatiyordum dışarı çıkarıyordum ilgisini çekecek bir şeyler buluyordum hep bi şekilde oyaliyordum, bazen çocuklar hemen kanmıyorlar yaratıcı olmak gerekiyor hayvanlari seviyorsa kedi köpek kuşla da oyalayabilirsiniz 🌸