Gamzetsn Merhaba kızlar bebeğim 8 aylık ayakları yere basıyor ama yürüteçe koyduğum zaman yürümüyor sadece içinde oturuyor ne yapmam lazım adım atması için karşısında durup gel diyorum gülüyor ama adım atmıyor
Annesininmucizesi_ Gamzetsn duvara toplar yapıştırın yada zeka kartları belki ona gider 🌸keşfeder yakında annesi
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gamzetsn yavaş yavaş kullanmayı öğrenecek. Bende ilk koyduğumda geri geri gidiyordu. 😂 Bir kaç güne hemen öğreniyor sopalar.
Gamzetsn Tecrubelianne Şimdiye kadar herkes yürüteçe koydu birden zararlı oldu niyetse🙄 normal o zaman demi benim kızın yürememesi
Tecrubelianne Gamzetsn ay cok abartiyolar yaa yurutucez annemin cocuklugunda bile varmis topal sakat olan olmadi daha 😀heryazana kulak asmican kitaptan okuyarak anne olunmuyor 😀 sen bebeginin ihtiyacini bilirsin ona gore davaranirsin belki gec yurucek senin cocugun bilemezsin
Svly1212 Gamzetsn daha bebeginiz 8 aylik normal tabiki belki de yurutecte hiç yürümeyecek kendi kendine yürüyecek benim kızım hiç yürümedi yurutecte sevmedi 13 aylikti hazir hissediyorlar zaten kendilerini
Fatmagul6543 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bizimde ilk getirdiğimiz de yürüteç i geri geri gidiyordu 2 hadfta öyle gitti şimdi geri ön arka yan durmuyor her yerleri karıştırıyor yürütecle😂😂
gozde_88 Gamzetsn halida değil de düz yerde dursun sizi kovalamaya çalışsın siz xe kaçın biz öyle ogrenmistik erkenden de yürüdüler şükür ❤️
Deletedmom6262 Gamzetsn Ben 5 aylık bebeğime dün aldım daha ne olduğunu bilmiyor biraz öğrenince basmaya başlar diye düşünüyorum şimdi geri geri ittiriyor kendini ben 5 dkligina koyuyorum yemeğimi yiyene kadar en azından gözümün önünde
Leylaa_ Gamzetsn Kızımda aynı öyle 8 aylık bazen yan gidiyor genelde kumandaya geliyor 😂 valla doktorumuz Prof ve şehrin en iyi doktorlarından bi tanesi yürütec kullanmayı öneriyor . Günde 15 20 duruyor zaten
Leylahanli Gamzetsn benim oğlum da öyleydi zamanla oluyor merak etme sen sevdiği oyuncağını falan göster yürümesi için ben kumandayı tutuyordum😀 zararına gelince büyük oğlumu 7 aylıkken koydum 11 aylık yürüdü hiç parmak uçlarına basmadan yürüdü hemde
Cicismoms Gamzetsn 8aylik daha küçük korkuyor olabilir kendi haline bırakın o hazır hissedince gelir 🌼
Nutellam1 Gamzetsn Ben kizimi5 aylıkken koydum yurutece , gel gel yapmak yerine yurutecin önüne geçip araba sesi çıkartarak yuruteci bebeğiniz içindeyken kendinize doğru çekebilirsiniz devamlı böyle yaparsanız 3 4 güne öğrenir ben öyle yapmıştım:))