Bebeğim 3 ay 22 günlük. Uyuduktan 5 sAat kadar sonra uyanıyor ve uzun bir süre uyumuyor iki gecedir bunu yaşıyoruz. Bu normal bir gelişim atak diş vs dönemi yüzünden mi yoksa bunu alışkanlık haline mi getiriyor başına gelen var mı? (Emme saatinden söz etmiyorum, direkt uyanması anlamında soruyorum.)