Oğlum 14 aylık doğduğundan beri her gece en az on kere uyanır. Uyanmasa bile sürekli ses çıkarır durur. Yaşadığım şehirde yardımcı olacak kimsem yok. Artık delirmez üzereyim uykusuzluktan. Kendime vakit ayıramıyorum. Dinlenemiyorum. İnsan kılığından çıktım desem gerçekten yeri var. Ne yapacağımı bilemiyorum. Akşam yemeğini uyumadan bir saat önce yediriyorum uyurken de 150 cc mama içiyor. Gece iki kere mama yemeye uyanıyor. Onun dışında hep bebek kediler gibi viyaklıyor. Odasını mı ayırmalıyım lütfen bi akıl verin