Zeynepyaren Tabiki ev. Evi alırsın oturursun. İçindesin. Zırt pırt kira derdin yok. Hem arabaya ödeyeceksin. Hem eve kira vereceksin. Hem arabanın vergisi,yakıtı, muayenesi. Mantıklı mı?
Kiradasın adam 1-2 senede bir hadi çık diyecek. Eşyaların anası ağlar, çoluk çocukla zırt pırt taşınmak çok zor olur. Önce evinizi alın ödeyin. Arabanızı da alın. Araba piyasası bu kadar kötüyken, yakıtlar uçmuş durumdayken araba sizi sadece zorlar. Arabanın masrafı, kredisi,yakıtı, üzerine ev kirası, geçim, çocuk masrafı. Bunları düşünüyor musunuz? Araba kapıda dursa masraf. 🤷🏻♀️