Tuuuba2222 kızlar bebeğim tam 6 aylık . Ama desteksiz oturamıyor henüz . Sırtına yastık koyup yanlardan tutuyorum ister istemez . Acaba normal mi sizin bebişler ne zaman oturmaya başladı ?
Basak0326 Tuuuba2222 benim kızım 7 buçuk aylık 15 20 gündür desteksiz oturuyor ama bir dakika maksimum
Tuba Tuuuba2222 büyük oğlum 5,5 aylıkken kendisi kalkıp oturuyordu desteksiz. Küçük oğlum 10 aylıkken oturabildi. Her çocuğun kendine göre doğru zamanı vardır🤗
Tosbik_berram Tuuuba2222 Daha erken endiselenmeyin biz tam 7 ay 15 günlükken başladık oturmaya. Bebekten bebeğe farklılık gösterebilir 😊
Alperinannesiii Tuuuba2222 benim oğlum 5 aylıkken oturdu yigenim 8 ay da her bebegin gelişimi farklıdır etken bence telaş etmeyin
tenceretavakuskana Tuuuba2222 tam anlamıyla ıkı haftdır desteksız oturuyo 8 ay 9 gunluk suan emekleme donemınde de desteksız tam oturamıyodu devrılıyodu sımeı net sekılde oturuyo dusmeden ama sorun su kı oturmuyolar😂yanı bu yuzdende uzun surebılır endıslenmeyın gayet normal 9 10 ayda bıle yenı o baslayanlar var
ikiprensannesii2 9 aylıkken oturdu hiç oturmayı seven bir bebek değil. 😀 18 aylık hala kurtlu gibi ya ayakta durur ya da yatar😂😂