Ecemarin Bebeğim 2 aylık, valla cok zorlanıyorum. Kolik, uykuya dalması çok zor , yatırdığın an ağlayarak uyanıyor
Minik_kusummm Ecemarin dogdugu andan tutttttt biz ölene kdr 🤣 her ayi her ani ayri zor ama yurumeye baslamasi daha bi zor
Bety Hiç bir ay kolay değil sadece alışıyorsun 22 ay ve 4 aylık var tecrübeyle sabit 4 5 yaşından sonra rahatlarım diye düşünüyorum o zamanda kreşi okulu başlayacak
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ecemarin Yenidoğan dönemi daha zor oturamiyor bişey yapamıyor. Ama büyüdükçe ilgileniyor,gülüyor, izliyor, eşyalar dikkatini çekiyor. Ondan sonra hiç bir ayda zorlanmadım. Hastalıkları hariç.
anneesi Ecemarin Burada kime sorsanız kendi bebeği kaç aylıksa onu söyler kimisi yeni doğan der kimisi emekleyince der kimisi yürüyünce der kimisi okul kimisi ergenlik vs vs bu böyle uzar gider.
Hilal-95 Ecemarin valla bu soruyu benım anneme bıle sorsam 26 yasındayım halla zorsunuz der🤣 evlatlar hep annelerını zorlarlar benim en cok zorlandığım 40 gündü🤦🏻♀️ Suan 3 aylık olcak inşallah ben alıştım oda alıştı gibi bakalım🤣