nurfur bebeğimi en basından beri mama meme şeklinde besledm prematüre dogdugu için şarttı. Kayınvalidem her seferinde sütün gelmiyormu yetmiyormu diye soruyordu arayanlara sütü yok diyordu. Sağım yapıyordum bebeğin ne kdar emdiğini göreyim dye. Beni canım acıdığı için emzirmemekle suçladı halbuki makine daha cok acıtıyordu, en son eşim salak salak konusma emziriyor ya işte dedi dayanamadı. Her gelen aynı şeyi söyleyince sağımı bırakıp memeyi vermeye basladm bir ay kdar verdim cocuk bir iki dk emip brakıyordu sütüm azaldı. Keske sağıma devam etseydm hc brakmadan smdi tekrar artsın diye sğıyorum. Kadın diye diye sütümü kesti resmen🤦🏻♀️ Takılmayın siz kmseye verin mamayı ac kalmasn istediğinz kdarda emzirin. Siz annesiniz ne yapacagınızı siz bilirsiniz.